Veelgestelde vragen over bestellen

Krijgt u niet het gewenste resultaat gevonden? Bekijk dan de meest gestelde vragen hieronder. Komt u er nog niet uit? Aarzel dan niet en bel dan even met onze klantenservice. Deze helpen u graag verder met uw vragen over het bestellen van producten, de status van de voorraad of andere vragen!

Bestellen van producten

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Wilt u een van onze producten aanschaffen, dan dient u deze in de digitale winkelwagen te plaatsen. Dit kunt u door door op het plusje te klikken bij het product, waardoor deze automatisch wordt doorgezet naar de winkelwagen.

Hoe annuleer ik mijn bestelling?

Verkeerd product besteld? Dit kan natuurlijk iedereen overkomen! Wanneer u een orderbevestiging ontvangt voor uw bestelling, dient u hier zelf met een e-mail op te reageren. Hierbij is het belangrijk om te vermelden om welke order het gaat en waarom u deze wilt annuleren. Aan de hand van deze mail kunnen wij voor u uw bestelling annuleren.

Hoe wijzig ik mijn bezorgadres?

Op het moment dat u uw bestelling heeft geplaatst, kunt u zelf het bezorgadres van de bestelling niet meer wijzigen. Wanneer u nog geen verzendbevestiging heeft ontvangen kunt u contact opnemen met onze klantenservice om het adres te wijzigen. Heeft u wel al een verzendbevestiging ontvangen, dient u uw adres te wijzigen via ‘bezorging wijzigen’ in de Track en Trace van PostNL. Let op, wanneer de bestelling al ver in het proces is, is het wijzigen van het bezorgadres niet meer mogelijk!

Voorraadstatus en prijzen

Wat betekent de voorraadstatus 'Tijdelijk uitverkocht'?

De status ‘Tijdelijk uitverkocht’ betekent dat we het product helaas even niet op voorraad hebben. U kunt ervoor kiezen gelijkwaardig product aan te schaffen. Heeft u specifiek interesse in dit product, neem dan contact op met ons zodat we samen kunnen kijken wat de mogelijkheden zijn.

Hoe weet ik of mijn product op voorraad is?

U kunt zien of het product wat u wilt op voorraad is door op de maten van het product te klikken. Wanneer u de mogelijkheid heeft om het product in de winkelmagen te plaatsen, is het product op voorraad. Producten die niet op voorraad zijn worden offline gezet, zodat u niet in de verwarring kunt komen.

Biedt de Brace Specialist de laagste prijsgarantie aan?

De Brace Specialist biedt niet de laagste prijsgarantie aan, maar probeert het verschil te maken door het leveren van de beste service. Zo staat de Brace Specialist voor duurzaamheid, wat natuurlijk ook geld kost.

Bedrijfsbezoek

Waar is de winkel gevestigd?

Het hoofdkantoor en de winkel van de Brace Specialist is gevestigd in ‘s Hertogenbosch. Hier kunt u uzelf laten adviseren door specialisten.

Zijn er aangepaste openingstijden van het bedrijf?

Nee, we hebben geen aangepaste openingstijden. Wij zijn maandag tot en met vrijdag geopend van 08.30 tot 17.00. In deze tijd kunt u bij ons terecht voor vragen, advies van professionals of het retouren van producten.

Waarvoor kan ik een afspraak maken in de winkel?

U kunt bij onze winkel terecht voor vragen over producten of diensten, advies van professionals voor het juiste gebruik van het product of het retouren van beschadigde producten. Als u langs wilt komen, laat het ons weten in verband met coronamaatregelen.

Kan ik ook contant betalen in de winkel?

Wanneer u niet in de mogelijkheid bent om online een aankoop te doen, of als u persoonlijk advies over een product wilt, is er de mogelijkheid om contant in onze winkel te betalen.

Feedback indienen

Ik wil een klacht indienen over het bestellen van een product

Het spijt ons enorm dat we u niet tevreden hebben kunnen stellen zoals u had verwacht. Wij doen er dan ook graag alles aan om u alsnog tevreden te stellen. U kunt met ons contact opnemen via telefoon of per mail. U zult binnen drie werkdagen antwoord ontvangen. Daarnaast kunt u een klachtenformulier invullen, deze vindt u hier.

Ik wil een review achterlaten over het bestellen van een product

Wij doen er alles aan om onze klanten tevreden te stellen. Bent u tevreden over uw product en wilt u dit laten weten aan andere kopers? Laat dan een review achter op onze website! Dit kunt u doen bij het product zelf, op de productpagina. Als u een review wilt achterlaten over het bestellen van het product of onze service, dan kunt u dit doen op de homepagina.

Bestellen als partner van de Brace Specialist

Kan ik producten bestellen die niet op voorraad zijn?

Ja, dit is mogelijk. U kunt via uw accountmanager aangeven welke producten u wilt bestellen. De accountmanager zal in samenspraak met u kijken wat de mogelijkheden zijn van de levering van het product.

Kan ik een product bestellen buiten het assortiment?

Ook is het mogelijk om een product bij ons te bestellen buiten het assortiment, echter kunnen we niet elk product garanderen. Neem hiervoor contact op met uw accountmanager, zodat we samen kunnen kijken of de mogelijkheid er is voor u.

Kan ik op rekening bestellen of moet ik direct betalen?

Als partner van de Brace Specialist is het mogelijk om een bestelling te plaatsen en achteraf te betalen. Het is echter wel noodzakelijk dat u minimaal een jaar staat ingeschreven bij de KvK. Wilt u een kredietaanvraag doen, neem dan contact met ons op!

Kan ik producten bestellen zonder btw?

Nee, de Brace Specialist factureert altijd met btw. Bij zakelijke partners die grote bestellingen plaatsen kan de btw verlegd worden naar u.

Krijg ik korting op mijn bestelling als partner?

Ja, door het plaatsen van een bestelling ontvangt u kortingscodes waarmee u product aan kunt schaffen met korting. Deze kortingscodes variëren en hangt af van de grootte van uw bestelling.