Veelgestelde vragen over bestellen

Krijgt u niet het gewenste resultaat gevonden? Bekijk dan de meest gestelde vragen hieronder. Komt u er nog niet uit? Aarzel dan niet en bel dan even met onze klantenservice. Deze helpen u graag verder met uw vragen over het bestellen van producten, de status van de voorraad of andere vragen!

Bestellen van producten

Wilt u een van onze producten aanschaffen, dan dient u deze in de digitale winkelwagen te plaatsen. Dit kunt u door door op het plusje te klikken bij het product, waardoor deze automatisch wordt doorgezet naar de winkelwagen.

Verkeerd product besteld? Dit kan natuurlijk iedereen overkomen! Wanneer u een orderbevestiging ontvangt voor uw bestelling, dient u hier zelf met een e-mail op te reageren. Hierbij is het belangrijk om te vermelden om welke order het gaat en waarom u deze wilt annuleren. Aan de hand van deze mail kunnen wij voor u uw bestelling annuleren.

Op het moment dat u uw bestelling heeft geplaatst, kunt u zelf het bezorgadres van de bestelling niet meer wijzigen. Wanneer u nog geen verzendbevestiging heeft ontvangen kunt u contact opnemen met onze klantenservice om het adres te wijzigen. Heeft u wel al een verzendbevestiging ontvangen, dient u uw adres te wijzigen via ‘bezorging wijzigen’ in de Track en Trace van PostNL. Let op, wanneer de bestelling al ver in het proces is, is het wijzigen van het bezorgadres niet meer mogelijk!

Voorraadstatus en prijzen

De status ‘Tijdelijk uitverkocht’ betekent dat we het product helaas even niet op voorraad hebben. U kunt ervoor kiezen gelijkwaardig product aan te schaffen. Heeft u specifiek interesse in dit product, neem dan contact op met ons zodat we samen kunnen kijken wat de mogelijkheden zijn.

U kunt zien of het product wat u wilt op voorraad is door op de maten van het product te klikken. Wanneer u de mogelijkheid heeft om het product in de winkelmagen te plaatsen, is het product op voorraad. Producten die niet op voorraad zijn worden offline gezet, zodat u niet in de verwarring kunt komen.

Feedback indienen

Het spijt ons enorm dat we u niet tevreden hebben kunnen stellen zoals u had verwacht. Wij doen er dan ook graag alles aan om u alsnog tevreden te stellen. U kunt met ons contact opnemen via telefoon of per mail. U zult binnen drie werkdagen antwoord ontvangen. Daarnaast kunt u een klachtenformulier invullen, deze vindt u hier.

Wij doen er alles aan om onze klanten tevreden te stellen. Bent u tevreden over uw product en wilt u dit laten weten aan andere kopers? Laat dan een review achter op onze website! Dit kunt u doen bij het product zelf, op de productpagina. Als u een review wilt achterlaten over het bestellen van het product of onze service, dan kunt u dit doen op de homepagina.