Veelgestelde vragen over betalingen

Krijgt u niet het gewenste resultaat gevonden? Bekijk dan de meest gestelde vragen hieronder. Komt u er nog niet uit? Aarzel dan niet en bel dan even met onze klantenservice. Deze helpen u graag verder met uw vragen over de verschillende betaalmogelijkheden, facturen, terugbetalingen of fouten bij betalingen.

Betaalmogelijkheden

Heeft de Brace Specialist een veilige betaalomgeving?

Ja, bij het afrekenen komt u terecht in een beveiligde internetomgeving. Zo krijgen anderen niet de kans om mee te kijken of gegevens in te zien. Uw transactiegegevens worden versleuteld verstuurd via een SSL-verbinding die te herkennen is aan het groene slotje in de browser.

Kan ik achteraf betalen bij een bestelling?

Jazeker! U kunt bij de Brace Specialist kiezen voor de betaalmethode Afterpay. Hierdoor kunt u zelf eerst het product passen en wanneer deze goed is pas betalen. Zo voorkomt u dat u in het retourproces terecht komt.

Op welke manieren kan ik mijn bestelling betalen?

Er zijn veel verschillende manieren mogelijk voor het betalen van uw bestelling. Online kunt u betalen met IDEAL, Paypal, Afterpay, Giropay of MisterCash. Komt u een product ophalen in de winkel? Dan kunt u ook met contant geld betalen.

Facturen

Hoe kan ik mijn factuur wijzigen?

Wanneer u uw factuur wilt wijzigen stuur ons een e-mail en vermeld hierbij uw ordernummer. Zet er vervolgens bij wat u wilt veranderen in de factuur, dan zorgen wij ervoor dat u binnen enkele werkdagen een aangepast factuur ontvangt. Heeft u hier nog vragen over, neem dan contact met ons op!

Wat moet ik doen als ik mijn factuur nog niet heb ontvangen?

U ontvangt de factuur wanneer u een aankoop doet op onze website. Deze ontvangt u direct in de mailbox. U kunt ook bij ‘Mijn Bestellingen’ kijken indien u een profiel heeft op onze website. Heeft u niets ontvangen, maar is uw pakketje al wel verzonden, neem dan contact met ons op om te kijken waar het fout is gegaan.

Waar kan ik mijn factuur vinden?

Op het moment dat u een bestelling plaats, en wij deze ontvangen hebben, krijgt u van ons direct de factuur doorgestuurd via de mail. Deze kunt u gemakkelijk downloaden in uw account bij ‘Mijn Bestellingen’.

Wat moet ik doen als ik mijn factuur niet klopt?

Als uw factuur niet klopt of anders is dan uw bestelling dient u ons een e-mail te sturen. Hierbij is het belangrijk om het ordernummer en de gewenste aanpassingen erbij te vermelden. U krijgt dan binnen enkele werkdagen de goede factuur toegestuurd via de mail.

Betaling mislukt of geweigerd

Wat moet ik doen als ik dubbel heb betaald?

Oepsie, dat zal niet de bedoeling geweest zijn. Wanneer u per ongeluk dezelfde bestelling tweemaal heeft gedaan, wordt er contact met u opgenomen om te kijken of dit de bedoeling is geweest. Heeft u maar één order geplaatst maar is het bedrag meerdere keren van uw rekening afgeschreven, neem dan even contact met ons op. Dan bekijken we samen wat er fout is gegaan.

Waarom ontvang ik geen orderbevestiging?

Als u nog geen orderbevestiging heeft ontvangen controleer eerst of er geld is afgeschreven. Is er geen geld afgeschreven? Dan is de betaling niet gelukt. Je kan je bestelling dan opnieuw plaatsen. Is er wel geld afgeschreven, check dan ook je spam-mail, dit zou ook altijd kunnen. Kunt u de bevestiging nog niet vinden, maak dan een screenshot van uw bankafschrift en mail dit naar ons toe. Wij sturen u dan uw orderbevestiging toe.

De betaalstatus klopt niet, wat moet ik doen?

Het kan gebeuren dat de betaalstatus van uw bestelling nog niet klopt. Dit kan een tijdje duren nadat u de bestelling heeft gedaan. Controleer vervolgens of er geld is afgeschreven. Wanneer dit wel het geval is, wacht even een paar uur. Is dit nog steeds niet goed, stuur ons dan een e-mail met het ordernummer dan zoeken we uw betaling op.

Terugbetalingen

Wanneer ontvang ik mijn geld terug na het retour sturen van een product?

Zodra we uw retourzending hebben ontvangen en verwerkt, betalen we u binnen 5 werkdagen terug. Wanneer u het product heeft geruild met een ander product, storten we het aankoopbedrag van het eerste product terug op uw rekening.

Hoe ontvang ik mijn terugbetaling?

Op het moment dat u een product retour stuurt, wordt u ten alle tijden terugbetaald op uw rekening. We sturen u een mail als we dit doen, zodat u dit niet mist. Wanneer u zelf naar de winkel komt om het product terug te brengen, kunnen we hier een vervangend product voor geven of een contante terugbetaling.

Waar zie ik de status van mijn terugbetaling?

De status van uw terugbetaling kunt u helaas niet inzien. U terugbetaling wordt binnen 3 werkdagen verwerkt, zodat het binnen 5 dagen terug op uw rekening wordt gestort. Staat het bedrag na 5 werkdagen nog niet op je rekening? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Wat moet ik doen als ik geen terugbetaling heb ontvangen?

Wanneer u uw terugbetaling indient, zal het geldbedrag binnen 5 dagen op uw rekening staan. Staat het bedrag binnen 5 werkdagen nog niet op je rekening? Neem dan contact met ons op. Wij doen er dan alles aan om uw geld zo snel mogelijk terug te storten.

Betalen als partner van de Brace Specialist

Hoe kan ik met de ontvangen kortingscodes betalen?

Wanneer u partner bent van de Brace Specialist kunt u kortingscodes krijgen bij het plaatsen van een bestelling. Deze codes kunt u aan uw klanten doorgeven, die vervolgens een brace kunnen kopen met korting. Zo stellen we u en uw klanten zo tevreden mogelijk.

Op welke manieren kan ik betalen als partner?

Er zijn veel verschillende manieren mogelijk voor het betalen van uw bestelling. Online kunt u betalen met IDEAL, Paypal, Afterpay, Giropay of MisterCash. Daarnaast bestaat er voor klanten van de Brace Specialist ook de mogelijkheid om op rekening te betalen.

Kan er op rekening betaald worden?

Als zakelijke klant van de Brace Specialist of Lomed Nederland is het mogelijk om via rekening te betalen. Dit zorgt ervoor dat we op een snelle en effectieve manier de producten kunnen leveren bij uw praktijk.