Veelgestelde vragen over bezorging

Krijgt u niet het gewenste resultaat gevonden? Bekijk dan de meest gestelde vragen hieronder. Komt u er nog niet uit? Aarzel dan niet en neem contact op met onze klantenservice. Zij helpen u graag verder met uw vragen over de bezorging van uw bestelling, het ophalen in de winkel of mogelijke bezorgproblemen.

Bezorg- en ophaalopties

De Brace Specialist levert gratis bezorging aan bestellingen boven de 50 euro. Als u vandaag vóór 15.00 besteld, wordt u bestelling de volgende dag gratis thuisbezorgd. Wij leveren bestellingen van maandag tot en met zaterdag tot 17.00.

Ja, er wordt rekening gehouden met coronamaatregelen. Wanneer u een bestelling plaatst zet de bezorger het pakketje voor de deur zodra u open doet en hij of zij zet de handtekening voor aflevering zelf. Zo beperken we het contact met de klant.

Ja, het is mogelijk om uw pakket op te halen in de winkel. U dient uw product gewoon online te bestellen, waarna u contact met ons opneemt dat de bestelling niet verzonden hoeft te worden maar dat deze opgehaald wordt. U kunt ook een product contant kopen, echter dient u van te voren wel een afspraak te maken vanwege coronamaatregelen.

Ja, het is daarnaast ook mogelijk om uw bestelling op te halen bij een aangegeven PostNL punt. U dient dit aan te geven wanneer u uw bestelling plaatst. U kunt de bestelling vervolgens de volgende dag ophalen bij het PostNL punt.

Bezorgproblemen

Is uw bestelling vertraagd? Onze excuses! Kijk in uw account van de Brace Specialist om meer informatie over uw bestelling te vinden. Over het algemeen komen vertraagde pakketjes alsnog de volgende dag binnen. Heeft u 3 dagen na uw oorspronkelijke bezorgdag uw bestelling nog niet ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice, die zullen er alles aan doen om de bestelling alsnog bij u te krijgen.

De bezorger geeft dan uw pakketje af bij de buren. Als dat niet kan, dan brengt de bezorger uw bestelling naar een PostNL-afhaalpunt bij jou in de buurt. Weet je van tevoren al dat je er niet bent? Dan kun je via PostNL.nl vaak al vóór de eerste bezorgpoging een ander moment kiezen. Kan dit niet, kies er dan voor om de bestelling op te halen bij een PostNL punt.

Dit lossen we natuurlijk graag voor u op! Het makkelijkste is om een foto van het beschadigde product te sturen naar administratie@brace-specialist.nl. We kijken vervolgens samen met u naar een oplossing. Dit kan een vervangend product zijn of u ontvangt uw geld terug.

Ophalen in winkel

Ja, het is mogelijk om uw bestelling op te halen in onze winkel. Wat u dan het beste kunt doen is uw product(en) gewoon online bestellen en direct ophalen als het op voorraad is. Wanneer u niet in de gelegenheid bent om de bestelling dezelfde dag op te halen, laat het ons telefonisch weten dat u de volgende dag komt.

Ja, helaas moeten ook wij de coronamaatregelen hanteren. Dit houdt in dat u een mondkapje op moet zetten in onze winkel en 1,5 meter afstand dient te houden van onze medewerkers. Des al niettemin staan onze medewerkers graag klaar voor u in onze winkel!

Bezorging als partner van de Brace Specialist

Wanneer u een bestelling plaatst als partner van de Brace Specialist, zal uw aangewezen accountmanager direct voor u uw bestelling in orde maken. Zo wordt uw bestelling zo snel mogelijk naar u toe geleverd, zodat u uw cliënten tijdig kunt behandelen. Wanneer er op tijd wordt besteld kan er nog dezelfde dag geleverd worden mits de voorraad dit toelaat.

Ook voor partners van de Brace Specialist moet het minimum bedrag van 50 euro worden overschreden als u in aanmerking wilt komen voor een gratis bezorging. De gratis bezorging wordt berekend na het verzilveren van een kortingscode.

Ja, wanneer u uw bestelling heeft geplaatst ontvangt u een bericht van PostNL. Bij dit bericht wordt een track and track code van uw bestelling gevoegd, zodat u ten alle tijden kunt bekijken hoe het met uw bestelling staat. Deze code is echter pas actief wanneer PostNL de bestelling heeft ontvangen en verwerkt.