Veelgestelde vragen over bezorging

Krijgt u niet het gewenste resultaat gevonden? Bekijk dan de meest gestelde vragen hieronder. Komt u er nog niet uit? Aarzel dan niet en neem contact op met onze klantenservice. Zij helpen u graag verder met uw vragen over de bezorging van uw bestelling, het ophalen in de winkel of mogelijke bezorgproblemen.

Bezorg- en ophaalopties

De Brace Specialist levert gratis bezorging aan bestellingen boven de 50 euro in Nederland. Als u vandaag vóór 15.00 besteld, wordt uw bestelling dezelfde dag verzonden. Wij leveren bestellingen van maandag tot en met zaterdag tot 17.00.

Ja, het is mogelijk om uw pakket op te halen op locatie. Wij zijn een hoofdkantoor, u dient vooraf een afspraak te maken. Neem contact op met info@brace-specialist.nl voor alle mogelijkheden.

Bezorgproblemen

Is uw bestelling vertraagd? Onze excuses! Over het algemeen komen vertraagde pakketjes alsnog de volgende dag binnen. Heeft u 3 dagen na uw oorspronkelijke bezorgdag uw bestelling nog niet ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice, die zullen er alles aan doen om de bestelling alsnog bij u te krijgen.

De bezorger geeft dan uw pakketje af bij de buren. Als dat niet kan, dan brengt de bezorger uw bestelling naar een PostNL-afhaalpunt bij jou in de buurt. Weet je van tevoren al dat je er niet bent? Dan kun je via PostNL.nl vaak al vóór de eerste bezorgpoging een ander moment kiezen. Kan dit niet, kies er dan voor om de bestelling op te halen bij een PostNL punt.

Dit lossen we natuurlijk graag voor u op! Het makkelijkste is om een foto van het beschadigde product te sturen naar info@brace-specialist.nl. We kijken vervolgens samen met u naar een oplossing. Dit kan een vervangend product zijn of u ontvangt uw geld terug.

Bezorging als partner van de Brace Specialist

Wanneer u een bestelling plaatst als partner van de Brace Specialist, zal uw aangewezen accountmanager direct voor u uw bestelling in orde maken. Zo wordt uw bestelling zo snel mogelijk naar u toe geleverd, zodat u uw cliënten tijdig kunt behandelen. Wanneer er op tijd wordt besteld kan er nog dezelfde dag geleverd worden mits de voorraad dit toelaat.

Ook voor partners van de Brace Specialist moet het minimum bedrag van 50 euro worden overschreden als u in aanmerking wilt komen voor een gratis bezorging. De gratis bezorging wordt berekend na het verzilveren van een kortingscode.

Ja, wanneer u uw bestelling heeft geplaatst ontvangt u een bericht van PostNL. Bij dit bericht wordt een track and track code van uw bestelling gevoegd, zodat u ten alle tijden kunt bekijken hoe het met uw bestelling staat. Deze code is echter pas actief wanneer PostNL de bestelling heeft ontvangen en verwerkt.